Blogi


Tyttäreni vaihtoi ratsastustalliaan tässä taannoin, ja eilen taas yhden ratsastustunnin jälkeen hän kertoi, kuinka uudella tallilla kannustetaan eri tavalla kuin vanhalla, ja neuvotaan mielikuvien keinoin. Siinä missä vanhalla tallilla huudettiin "mulla pää räjähtää, jos nuo sun kyynärkulmat ei nyt pysy kuosissa" uudella tallilla neuvottiin näin:...

Näin toteaa toimittaja Heikki Aittokoski ProCom-päivässä, enkä voisi olla enempää samaa mieltä. Tarinat ovat kulkeneet mukanamme läpi ihmiskunnan historian ja tulevat varmasti kulkemaan myös vastaisuudessa. Hyvät tarinat nostavat kuulijassa esiin kiinnostuksen - halun kuulla ja tietää lisää. Miksi emme hyödyntäisi tätä ilmiötä kanssakäynnissä...

Kesäkuussa 2017 julkaistun European Communication Monitorin kyselyn mukaan viestinnän ykköstrendi vuonna 2017 on visuaalisuus. Tutkimuksessa viitataan lähinnä videoihin, instant-kuviin ja infograafeihin osana organisaation strategista viestintää, mutta syksyllä 2016 tarkastettuun graduuni tehdyn tutkimuksen perusteella visuaalisuus on tärkeä osa...

Mikä on se uniikki hyöty tai merkitys asiakkaalle, jonka hän juuri meidän brändimme kautta saa? Onko yrityksesi henkilöstö tietoinen brändilupauksesta, jonka brändimme viestii, tai pitäisi viestiä, asiakkaalle? Kykeneekö henkilökuntasi työssään täyttämään, tai jopa ylittämään, tämän asiakkaalle annetun brändilupauksen?

Faktasta vai fiktiosta, historiasta vai tulevaisuudesta, arvoista vai missiosta, strategiasta vai käytännön työstä? Hyvä bränditarina on tehty kaikista näistä, ja vielä paljon muusta!